نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

بازیگر نقش «محبوبه» در سریال «آرام می گیریم» را بیشتر بشناسید+تصاویر

به گزارش آی فیلم 2، «نسرین مقانلو» بازیگر نقش «محبوبه» سریال در حال نشر «آرام می‌گیریم» متولد 1سرطان(تیر ماه) سال 1374 خورشیدی در تهران است. 

«نسرین مقانلو» در 22 سالگی وارد دنیای بازیگری شده و فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فلم سینمایی «دو نیمه سیب» به کارگردانی «کیانوش عیاری» در سال 1369 آغاز کرد و سپس در فلم سینمایی «امید» به سینمای ایران معرفی شد.

این بانوی هنرمند با سریال «آخرین سند» وارد قاب تلویزیون شد و در سریال «لبخند زندگی» به شهرت رسید. سریال «مختارنامه» یکی از مشهورترین آثار ماندگار در کارنامه هنری «نسرین مقانلو» است که در آن نقش «ناریه» همسر اول «مختار ثقفی» را بر عهده داشت.

«زن‌ها فرشته‌اند ۲»، «چهار اصفهانی در بغداد»، «راه بهشت»، «مهمان مامان»، «همسر »، «سوپر استار»، «روزگاری عشق و خیانت» و... از جمله فلم های سینمایی است که «نسرین مقانلو» در آن به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر سریال «آرام می‌گیریم» در سریال هایی چون «مسافری از هند»، «حس سوم»، «سایه تنهایی»، «ستاره‌های سربی»، «قلب یخی»، «همه بچه‌های ما»، «عصر پاییزی»، «فسانه هزارپایان» و ... نیز حضور داشته است.

نسرین مقانلو

سریال «آرام می‌گیریم» مشکلات خانواده‌های اصیلی را بیان می‌کند که در جامعه امروز، فرزندان‌شان با مسائل و تکالیف فراوان مواجه می شوند و برای حل این مشکلات همه اعضای خانواده به سهم خود تلاش می کنند ...

نسرین مقانلو

سریال «آرام می‌گیریم» هر شب، ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2  نشر خواهد شد.

سمیه عفوری زاده

این مطلب را به اشتراک بگذارید